Ezért fontos, hogy hány kilós terhelésre, milyen célra és sebességre fejlesztik az abroncsot.
Ezért fontos, hogy hány kilós terhelésre, milyen célra és sebességre fejlesztik az abroncsot.
Komoly torlódások várnak az autósokra hazánk legforgalmasabb autópályáján, miután szeptember elsejével elindultak a főpálya bővítési munkálatai. Ehhez kapcsolódik, hogy szeptember 8-án lezárták az M1-es biatorbágyi csomópontját, így a környező településekről ingázók kerülni kényszerülnek. Tavaly ősszel kezdte el az M1-es felújításának, szélesítésének előkészítését a Magyar Koncessziós Infrastruktúra-fejlesztő Zrt. (MKIF), most pedig már gőzerővel zajlanak a bővítéshez közvetlenül kapcsolódó munkálatok. Sokakat érinthet, hogy 2025. szeptember 8-án hétfőn lezárták az M1-es biatorbágyi csomópontját, s ez a korlátozás előreláthatólag jövő év augusztus végéig fennmarad. Az MKIF alábbi illusztrációján jól látszik, melyik ágról is van szó. A környező településekről, azaz Biatorbágyról és Etyekről érkezők kénytelenek kerülőutat választani. Az MKIF létrehozott egy honlapot az M1 bővítésével összefüggésben, s rendszeresen tesz közzé híreket saját oldalán is Miként a cég közleményéből kiderül, a munkálatok több ütemben folynak majd a Pest vármegyei település közelében, és a végleges felhajtó építése majd’ egy évig tart. Megemlítik azt is, hogy az itt található M1-es hidat is átalakítják, hogy gond nélkül átférjen alatta a kiszélesített pálya. Szinte teljesen átalakul az M1-es Az M1-es autópálya 78 km hosszan, az M0-as autóút és a 94-es km-nél található Concó pihenő között bővül 2×3 sávra. Ezenfelül oldalanként egy-egy teljes értékű forgalmi sávként használható, úgynevezett intelligens leállósáv is épül, amelyet baleset, munkavégzés vagy nagyobb forgalom idején nyitnak meg a közlekedők ellőtt. Ez esteben akár 2×4 sávon is haladhat a forgalom Budapest és Győr között, vagyis bízhatunk benne, hogy a nagyobb torlódásoktól még a forgalom szempontjából kiemelt időszakokban is elbúcsúzhatunk. A Magyar Állammal kötött koncessziós szerződés szerint az M0 és Bicske közötti szakasz 2028. augusztus 31-ig, a Concó pihenőig tartó szakasz pedig 2029. augusztus 31-ig készül el. Az MKIF azt javasolja az erre közlekedőknek, hogy válasszák az 1-es főutat, jóllehet arra is számíthatnak az itt autózók, hogy az építkezés okán annak forgalmát is korlátozzák. Sajtóközleményükben azt is hozzáteszik, hogy az 1-esen zajló ideiglenes munkálatokat a kevésbé forgalmasabb hétvégi és éjszakai időszakokra ütemezik. A Lezárták az M1-es biatorbágyi csomópontját bejegyzés először Autósélet Magazin-én jelent meg.
A hosszú és forró nyár után az ősz rövidebb nappalokat, hűvös reggeleket és gyakoribb csapadékot hoz, sőt a napfény beesési szöge is veszélyeket rejt – így készülj fel az őszi közlekedés kihívásaira! A Tíz hasznos tanács és felszerelés az őszi-téli motorozáshoz bejegyzés először a Hegylakók jelent meg. Hegylakók - Hegylakók Motoros Magazin – Motorbemutatók és -tesztek, baleset-megelőzési tippek, túrabeszámolók és friss hírek a motorozás világából.
Az újdonság nem más, mint a 2024-es Milánói Motorkiállításon (EICMA) bemutatott EV FUN Concept prototípus végleges változata, amit Honda WN7 néven hoz forgalomba a japán gyártó.
A filmekben régóta fonotos szerepet kapnak az ipari gépek, járművek és különleges berendezések. Gyakran felbukkannak a vásznon harci vagy ipari célú exoskeletonok is, melyek extra […]