Sportmotor.hu
XIV. Leó pápa és a BMW R 18 - Áldott egy gép
Nemes célra ajánlják fel a motorárverésből befolyt összeget.
Nemes célra ajánlják fel a motorárverésből befolyt összeget.
Komoly torlódások várnak az autósokra hazánk legforgalmasabb autópályáján, miután szeptember elsejével elindultak a főpálya bővítési munkálatai. Ehhez kapcsolódik, hogy szeptember 8-án lezárják az M1-es biatorbágyi csomópontját, így a környező településekről ingázók kerülni kényszerülnek. Tavaly ősszel kezdte el az M1-es felújításának, szélesítésének előkészítését a Magyar Koncessziós Infrastruktúra-fejlesztő Zrt. (MKIF), most pedig már gőzerővel zajlanak a bővítéshez közvetlenül kapcsolódó munkálatok. Sokakat érinthet, hogy 2025. szeptember 8-án hétfőn lezárják az M1-es biatorbágyi csomópontját, s ez a korlátozás előreláthatólag jövő év augusztus végéig fennmarad. Az MKIF alábbi illusztrációján jól látszik, melyik ágról is van szó. A környező településekről, azaz Biatorbágyról és Etyekről érkezők kénytelenek kerülőutat választani. Az MKIF létrehozott egy honlapot az M1 bővítésével összefüggésben, s rendszeresen tesz közzé híreket saját oldalán is Miként a cég közleményéből kiderül, a munkálatok több ütemben folynak majd a Pest vármegyei település közelében, és a végleges felhajtó építése majd’ egy évig tart. Megemlítik azt is, hogy az itt található M1-es hidat is átalakítják, hogy gond nélkül átférjen alatta a kiszélesített pálya. Szinte teljesen átalakul az M1-es Az M1-es autópálya 78 km hosszan, az M0-as autóút és a 94-es km-nél található Concó pihenő között bővül 2×3 sávra. Ezenfelül oldalanként egy-egy teljes értékű forgalmi sávként használható, úgynevezett intelligens leállósáv is épül, amelyet baleset, munkavégzés vagy nagyobb forgalom idején nyitnak meg a közlekedők ellőtt. Ez esteben akár 2×4 sávon is haladhat a forgalom Budapest és Győr között, vagyis bízhatunk benne, hogy a nagyobb torlódásoktól még a forgalom szempontjából kiemelt időszakokban is elbúcsúzhatunk. A Magyar Állammal kötött koncessziós szerződés szerint az M0 és Bicske közötti szakasz 2028. augusztus 31-ig, a Concó pihenőig tartó szakasz pedig 2029. augusztus 31-ig készül el. Az MKIF azt javasolja az erre közlekedőknek, hogy válasszák az 1-es főutat, jóllehet arra is számíthatnak az itt autózók, hogy az építkezés okán annak forgalmát is korlátozzák. Sajtóközleményükben azt is hozzáteszik, hogy az 1-esen zajló ideiglenes munkálatokat a kevésbé forgalmasabb hétvégi és éjszakai időszakokra ütemezik. A Lezárják az M1-es biatorbágyi csomópontját bejegyzés először Autósélet Magazin-én jelent meg.
A Stark Varg SM elektromos Supermoto 2025-ben érkezik. A1/B196 jogosítvánnyal vezethető „125-ös”, akár 80 LE csúcsteljesítménnyel, kb. 120 kg tömeggel, 17 colos kerekekkel. Várható ár: a Varg EX 12 990 eurója adhat támpontot. A 80 lóerős, de jövőre már itthon is B-s jogsival vezetheted – Stark Varg EX és SM bejegyzés először a Hegylakók jelent meg. Hegylakók - Hegylakók Motoros Magazin – Motorbemutatók és -tesztek, baleset-megelőzési tippek, túrabeszámolók és friss hírek a motorozás világából.
Vannak a rekorddöntők... és van Toni Bou. A legenda magabiztos győzelmet aratott a TrialGP – Egyesült Királyságban megrendezett – utolsó fordulójában, s ezzel újabb izgalmas fejezettel toldotta meg egyedülálló pályafutásának történetét.
A filmekben régóta fonotos szerepet kapnak az ipari gépek, járművek és különleges berendezések. Gyakran felbukkannak a vásznon harci vagy ipari célú exoskeletonok is, melyek extra […]