Végzős technikusok a suliban és parázs csaták az Euroringen.
Végzős technikusok a suliban és parázs csaták az Euroringen.
Amióta az MKIF nekifogott az M1-es autópálya bővítését előkészítő munkáknak, szinte lehetetlen megjósolni a menetidőt hazánk legforgalmasabb sztrádáján, annyiszor alakul ki torlódás. Többnyire az építkezéssel járó számos terelés okán lassul le a forgalom, s az M0–M1 csomópontban június 10-én életbe lépett új forgalmi rend miatt továbbra is jöhetnek a dugók az M1-es autópályán. Noha az MKIF szakemberei bizonyára tudják a dolgukat, az elmúlt hónapokban nem egyszer képződtek több kilométeres dugók, mivel az áteresztőkapacitás leszűkítése okán egyszerűen „nem fért el” a hatalmas mennyiségű autó és tehergépkocsi a rendelkezésre álló útfelületen. Sőt, szinte naponta történnek balesetek a terelések környékén a figyelmetlen sofőrök miatt, ezek szintúgy végeláthatatlan autósorokat eredményeznek. Az M0 felhajtójának bal sávján folytatódik az aszfaltozás Legutóbb a Pünkösd utáni hét elején módosult a forgalmi rend, ennek értelmében június 10-től az M1-ről M0-ra tartók az átvezetőág teljesen rendbe tett jobb oldali sávjában közlekedhetnek. Az átterelés lehetővé tette, hogy a munkagépek nekifogjanak a bal sáv helyreállításának. Naponta sokezer gépjármű halad át az M0 és az M1 csomópontján, a sávszűkítés szinte minden napszakban lelassítja a forgalmat. Nehéz lesz elkerülni, hogy kialakuljanak a dugók az M1-es autópályán Fényképek forrása: MKIF Lesz munkájuk bőven, mivel – ahogy a jobb sávnál történt – alaposan visszabontják a felső réteget, új alapot építenek a korábbinál vastagabb kötőréteggel, korszerűsítik a vízelvezető rendszert, új szalagkorlátot és útszéljelző oszlopokat helyeznek el. Arról nem szól a fáma, hogy mikorra készülnek el a beruházással, de az biztos, hogy hetekbe telik az átépítés. Dugók Törökbálintnál és az M5-ös, M7-es autópályán is Nincs könnyű helyzetben, aki mostanában közlekedik valamelyik autópályánkon, mert egymást érik az építkezések a gyorsforgalmi utakon. Az M0 túlzsúfolt déli szektorában, Törökbálint térségében, a Dulácska-völgyhídon június végéig javítják a dilatációs hézagot az M1 felé tartó oldalon. Itt a forgalmat részben átterelik a szembejövők oldalára, ami fokozott odafigyelét követel meg a jármávezetőktől. Az ígéretek szerint június 18-ig végeznek a munkálatokkal az M5-ös újhartyáni csomópontjának közelében, ahol a főváros felé vezető oldalon található ráhajtó ág lezárása okozhat forgalomlassulást. Arról se feledkezzenek meg olvasóink az M44 gyorsforgalmi út építése következtében az M5 Kecskemét észak csomópontja még hosszú ideig, 2026. őszig zárva tart. Május végén kezdtek burkolatfelújítási munkákba az M1-M7 autópályák közös kivezető szakaszának szétválási csomópontjánál. Itt burkolatjavítás miatt sávelhúzásra számíthatnak a közlekedők várhatóan június 18-ig Cikkünk megjelenésekor még úgy volt, hogy hosszú ideig a munkagépeké a főszerep az M7-es 17-es és 22-es kilométerszelvény közé eső részén, mivel szerették volna folytatni a régóta tartó burkolatcserét. Közben azonban az MKIF bejelentette, az iskolai szünet időszakában itt is felfüggeszti a munkavégzést, ezáltal most úgy tűnik, hogy június 13. és augusztus 8. között mégsem lesznek terelések. Így csak a Martonvásár és a Váli völgyi kihajtó környékén, valamint a Székesfehérvár térségében jelenleg is zajló építkezés, illetve a szokásos, hétvégi és nyári dugó borzolhatja az erre közlekedők idegeit. A Ismét jönnek a dugók az M1-es autópályán?! bejegyzés először Autósélet Magazin-én jelent meg.
A motoros csaknem százzal ment, ennek dacára a gyalogost ítélte el a bíróság. A Videó: városban, 90-nel ütötte el a motoros, mégis a gyalogost ítélték el bejegyzés először a Hegylakók jelent meg. Hegylakók - Hegylakók Motoros Magazin – Motorbemutatók és -tesztek, baleset-megelőzési tippek, túrabeszámolók és friss hírek a motorozás világából.
Idén zsinórban már hatodik esztendeje képviselteti magát a biarritzi Wheels and Waves fesztiválon a Honda. A japán márka az európai Hondacustoms motorépítő-verseny részeként állítja ki az egyedi motorokat, évről évre lenyűgözve a franciaországi esemény látogatóit.
Az exoskeletoniparban érdekelt vállalatok irgalmatlan pénzt és energiát fektetnek a legújabb műszaki megoldások kiötlésébe. Közéjük tartoznak a speciális aktuátorokat készítő beszállítók, akik kulcsszerepet játszanak a […]