Legjobb reklám az elégedett vevő, és jól tudják ezt az osztrák márkánál is.
Legjobb reklám az elégedett vevő, és jól tudják ezt az osztrák márkánál is.
Korábban már napvilágot láttak olyan hírek, miszerint a Mecsek lábánál építkezne valamelyik távol-keleti autógyártó. Most azonban több forrásból is megerősítést nyert, hogy a kínai SAIC Pécs közelében húzná fel hatalmas gyártóbázisát, ilyenformán a Baranya vármegyei régió is bekapcsolódna az autóipar vérkeringésébe. Kínai hírügynökségek már szinte tényként kezelik, hogy másfél éven belül elkezdődhet a SAIC magyarországi üzemének építése Baranyában. Az 1955-ben, vagyis éppen hetven éve alapított vállalat jelenleg a legnagyobb állami tulajdonú autóipari óriás, megelőzve a Changan Automobile, a Dongfeng Motor Corporation és a FAW Group cégeket. A SAIC-hoz tartozik egyébként a legendás brit MG márka is, amely elsőként hozott létre kereskedői hálózatot hazánkban. A kis- és közepes méretű szabadidő-autókkal, hibrid és elektromos hajtású, B és C szegmensbe tartozó modellekkel jelentkező MG tavaly már 1659 gépkocsit értékesített Magyarországon. Ezzel 1,36 százalékos piaci részesedést szerzett, s megelőzte többek között a Mazdát, a Seatot, a Citroënt, a Fiatot és a Mitsubishit is. Tavaly 2%-os piaci részesedést ért el az EU-ban a SAIC, s az eredményben oroszlánrésze volt az angol gyökerekkel büszkélkedő MG-nek is Fontos megjegyezni, hogy épp a napokban mutatkozott be itthon a SAIC-hoz tartozó Maxus. E márka elsősorban haszonjárműveiről híres, és pick-upot, dízel-, illetve villanymotoros furgont egyaránt kínál a honi közönségnek. Ami a SAIC globális értékesítési eredményeit illeti, 2024-ben összesen 4,6 millió járművet gyártott shanghaji multi, közülük 243 ezer Európában talált gazdára, 5,1%-kal több, mint 2023-ban. A SAIC még csak tervez, a BYD európai központját is hazánkba hozza Az utóbbi időszakban felgyorsult a kínai cégek európai terjeszkedésének folyamata. Ezt nemcsak a piacszerzés indokolja, hanem azok az extra vámok is, amiket az EU kiszabott a távol-keleti államban előállított villanyautókra. A SAIC például 35,5 százalékos sarcot kapott a nyakába, vagyis csak úgy őrizheti meg versenyképességét, ha helyben gyártja le az itt eladni tervezett mennyiség egy részét. Úgy hírlik, hogy a Pécs mellett felhúzandó üzem évente 100 ezer jármű előállítására lesz alkalmas, vagyis az öreg kontinensen értékesített gyártmányok közel fele származhat majd Magyarországról. Ide tartozik, hogy a BYD már gőzerővel építi 300 hektáros területen fekvő, mintegy 5 millárd eurós beruházással megvalósuló szegedi autógyárát. Ennek futószalagjáról a tervek szerint idén év végén gördül le az első négykerekű. Úgy tudjuk, a legismertebb magánkézben lévő kínai járműgyártó megannyi elektromos és töltehtő hibrid típust fog összeszerelni Csongrád-Csanád vármegyei üzemében. Sőt, egy ideje már toborozza a munkavállalókat, hogy zökkenőmentesen elkezdődhessen a termelés. Szintén fontos, épp a minap megjelent hír, hogy nálunk alakítja ki európai központját a BYD, ahol többek között magyar mérnökök százai fejlesztik majd a cég új termékeit. Ebből következik, hogy hazánk lesz a legfontosabb Kínán kívüli hídfőállása az ázsiai vállalatnak. A Pécsen húzná fel új autógyárát a kínai SAIC bejegyzés először Autósélet Magazin-én jelent meg.
DOT-szám, lejárat, defektjavítás és slick? Sok a téves infó a világhálón, ezért összeszedtük, hogy mit érdemes tudni a gumikról, és mi az, ami csak városi legenda. A Tanácsadó: a leggyakoribb tévhitek a gumiról és a felniről bejegyzés először a Hegylakók jelent meg. Hegylakók - Hegylakók Motoros Magazin – Motorbemutatók és -tesztek, baleset-megelőzési tippek, túrabeszámolók és friss hírek a motorozás világából.
A Honda évek óta roppant népszerű, A1-es jogosítvánnyal is vezethető ingázóját teljesen átdolgozták a 2026-os modellévre. Nagymotoros megjelenésével, felszereltségével és teljesítményével – nemtől és kortól függetlenül – mindenkinek ideális, aki stílusos és takarékos közlekedési eszközt keres, ugyanakkor szeretné kihasználni a legújabb műszaki megoldások előnyeit.
Rohamléptekkel bővül a különböző robotterápiás készülékek és járást, illetve mozgást segítő exoskeletonok kínálata. Jó hír, hogy egyre több, átlagembernek is megfizethető eszközt dobnak piacra, ilyen […]